Institutional Repository

Browsing İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences by Author "Pak, Halil"

Browsing İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / Faculty of Economics and Administrative Sciences by Author "Pak, Halil"

Sort by: Order: Results:

  • Pak, Halil; Kasnakoğlu Berna,Tarı (Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 2015-07)
    Bu çalışmanın amacı Bristow ve diğerlerinin (2002) geliştirmiş olduğu marka düşkünlüğü (brand dependence) ölçeğini üç farklı ürün kategorisinde uygulamak ve cinsiyetler arasında marka bağımlılığı açısından farklar olup ...
  • Kasnakoğlu, Berna Tarı; Pak, Halil ( Blackwell Publishing Ltd, 2019)
    Rationale, aims, and objectives The predominant assumption of doctor professionalism may be prone to unpredicted alterations in the face of "a new age of doctoring." The aim in this study is to explore one dimension in the ...